عبور ريخته گری آلومینیوم از رکورد تحویل محصولات به ایران خودرو

شرکت ريخته گری آلومیتیوم ایران‌خودرو موفق به عبور از تعداد ارسال و تحویل سالانه کل محصولات تولیدی خود از بدو تاسیس تاکتون شد.

مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومیتیوم ایران‌خودرو با اعلام اين خبر گفت: روز بیستم بهمن‌ماه امسال یک میلیون و ۱۷ هزار و ۸۰۴ قطعه از تمامی محصولات تولیدی اين شرکت به مشتری تحویل شده که بیانگر عزم این شرکت بر توسعه تولید ملی و باکیفیت و استفاده از توان داخلی در شرایط دشوار تحریم است.

مجتبی معظی با بیان اين که بیش ترین ارسال سالاه این شرکت مربوط به سال۱۳۹۹ با تعداد یک میلیون و ۱۳ هزار و ۴۷۹ قطعه بوده. از ابتدای امسال تا پایان روز ششم بهمن‌ماه موقق به تولید ۵۶۰ هزار و ۱۹۷ قطعه محصول سرسیلندر شده‌ایم و بیش ترین تولید سالانه محصول سرسیلندر در اين شرکت مریوط به سال۱۳۹۹ به تعداد ۵۵۸ هزارو ۲۱۳ قطعه بوده است که با تلاش و همت کارکنان این شرکت در بهمن ماه امسال از این رکورد عبور کردیم.

وی با بان اينکه راهبردمدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و تدوین برنامه و رویکردهای این گروه مبتتی بر بهره‌مندی از توان داخلی و تولید بایفیت است. اظهارکرد: علی رغم این که حدود ۴۰روز تا پیان سال باقی مانده این رکوردها شکسته شده و طی ماه آیتده هم این رقم افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x