اخبار و اطلاعیه ها

آقای دکتر حسین شهریاری مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو از ثبت دو رکورد جدید درحوزه تولید و ارسال ماهیانه خانواده سرسیلندر دربهمن ماه 1402 خبر داد .

دکتر شهریاری اعلام نمودند که با همت بالای همکاران تلاشگرمان در ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو رکورد ثبت شده در دیماه 1402 در بهمن ماه نیز با تعداد 77554قطعه کل تولید خالص ماهیانه محصولات سرسیلندر و همچنین تعداد 77028 قطعه ارسال کل ماهیانه محصولات سرسیلندر شکسته شد.

شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو موفق به ثبت 3 رکورد
جدید در تولید و ارسال محصولات خود در دی ماه 1402 گردید.

     دکتر حسین شهریاری مدیر عامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: در دی ماه سال 1402 با ارسال 131.137 قطعه، رکورد ارسال ماهیانه کل محصولات تولیدی این شرکت با نرخ افزایش5/7 % نسبت به رکورد قبل در آذرماه 1402شکسته شد و در بخش تولید نیز رکورد تولید ماهیانه کل محصولات با تعداد 132.267 قطعه و نرخ افزایش7/6 % نسبت به رکورد قبل در خرداد1401 ثبت گردید.


    همچنین ایشان اعلام نمودند که رکورد تولید ماهیانه محصولات خانواده سرسیلندر با تعداد بالغ بر71.558 قطعه و نرخ افزایشی 1/2% نسبت به رکورد قبلی در دی ماه سال 1401 با همت و تلاش پرسنل زحمتکش شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو نیز رقم خورده است.


      دکتر شهریاری ضمن قدردانی از خانواده بزرگ ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، این دستاوردها را نشان از جدیت، توان و ظرفیت بالای ریخته گری آلومینیوم، بعنوان یکی از شرکت های استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو در تحقق اهداف کلان صنعت خودروی ایران بزرگ دانسته و اعلام نمودند که این شرکت تمام قد و با تمام توان همسو با اهداف گروه و متناسب با برنامه تولید 1403، با افزایش ظرفیت خطوط خود نسبت به حفظ سهم صد درصدی تأمین نیاز قطعات موتوری خطوط ایران خودرو و بازار ایساکو در سال 1403اقدام خواهد نمود.

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی استان مازندران و مدیرعامل شرکت ساپکو از غرفه شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو در ششمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته مازندران

شرکت ریخته گر آلومینیوم ایران خودرو موفق به ثبت رکورد جدید در تعداد ارسال ماهیانه کل محصولات خود به گروه صنعتی ایران خودرو شد.

دکتر حسین شهریاری مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو با تقدیر و تشکر از همت و تلاش پرسنل زحمتکش این شرکت، اعلام کردند ضمن ثبت رکورد جدید در ارسال روزانه محصولات، رکورد ارسال ماهیانه کل محصولات در آذرماه  سال 1402 با تعداد 122028 قطعه  شکسته شد و افتخاری دیگر در کارنامه عملکرد این شرکت ثبت شد.

ایشان اذعان داشتند که شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو به عنوان عضو مهمی از خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو، پیوسته با عزمی جزم در راستای تحقق اهداف و برنامه های گروه گام برداشته و همسو با آن در حرکت است